Pozadina za selidbe
kontakt telefon za selidbe ats selidbe beograd

Selidbe kancelarija

Selidbe firmi i poslovnog prostora u Beogradu

selidbe-kancelarije

Kvalitetne selidbe kancelarije,poslovnog prostora i firmi u Beogradu

Svaka firma , poslovni prostor ili kancelarija se razlikuje bilo po broju zaposlenih , kolicini vrsti i dimezijama namestaja koji bi trebalo preseliti , kolicini i vrsti dokumentacije , kolicini i tezini specijalnih tereta i slicno.

Ukoliko se selidba Vase kancelarije ,poslovnog prostora ili firme pazljivo isplanira i precizno organizuje,ustedece Vam novac,vreme i svakako umanjiti stres.

Nasa agencija za selidbe iskustveno nudi besplatan, kompletan plan i savete ,kao i procenu troskova selidbe Vase kancelarije,poslovnog prostora ili firme.

Selidbe kancelarija,firmi i poslovnih prostora u Beogradu su naša specijalnost. Posedujemo veliko iskustvo i iza nas je preko 2.000 preseljenih kancelarija firmi i poslovnih prostora na teritoriji grada Beograda.

Pripreme i saveti za selidbe firme , kancelarije ili poslovnog prostora

1.Planirajte svoj potez što je moguće ranije.Preseljenje sa jedne lokacije na drugu se često planira šest meseci unapred, a za velike komercijalne poteze može biti potrebno dve godine planiranja.
2.Angažujte firmu za selidbe sa iskustvom, resursima i radnom snagom potrebnom za efikasano preseljenje kancelarije,firme ili poslovnog prostora.
3.Uverite se da kompanija koja se bavi prevozom i selidbama ima osiguranje Vasih od ostecenja kao uslugu. Prije svega, to zahtijevaju poslovne zgrade.
4.Proverite raspored mogucih termina za selidbu sa ovlascenim licem u zgradi u kojoj se nalazi Vasa kancelarija,firma ili poslovni prostor, kao i sa ovlascenim licem u zgradi u koju se useljavate. Najverovatnije je selidbu potrebno uraditi izvan normalnog radnog vremena, jer većina zgrada neće dozvoliti selidbu i radove tokom radnog vremena. Najbolji termin za selidbu kancelarije,poslovnog prostora ili firme je obično tokom vikenda.
5.Proverite sa ovlascenim licem zgrade o svim ostalim zahtevima (svaka poslovna zgrada je jedinstvena). Zgrada može ograničiti količinu vremena koje možete parkirati na utovarnom pristaništu, zahtevati da se podovi pokriju ili zaštite, kao i da su liftovi rezervisani unapred i slicno.
6.Razgovarajte sa zaposlenima o tom potezu što je moguće ranije u fazi planiranja i obavestite ih o tome. Proverite sa državnim zakonom u vezi sa količinom vremena koje imate i koji je vremenski rok u kome je preduzeće dužno da obavesti svoje zaposlene.
7.Odredite koji štampani materijal, kao što su vizit karte, koverte i stacionarni dokumenti, zahtevaju promene adrese.

8.Napravite najave o potezu. Osim ako ne angazujete firmu za selidbu za punu uslugu, angažman menadžera selidbene firme može uštedeti mnogo glavobolje, jer on ili ona mogu da koordiniraju sa Vasim timom koji se menja, isporukom nameštaja, timom za instalaciju IT-a, itd. Ako ne angazujete menadžera selidbene firme ili kompletnu uslugu selidbe, da bi se bavio detaljima za vas, barem napravite grubu skicu plana tla na odredištu, tako da firma koju ste angazovali za selidbu zna gde da stavljaju nameštaji dokumentaciju.
9.Nedelju pre premeštaja možda će vam trebati pomoć pakovanju dokumentacije i inventara, pa budite sigurni da ćete to unapreddogovaratii sa kompanijom koju ste angazovali za selidbu.
10.Neka šef svakog odeljenja vodi popis svih predmeta koji će biti premješteni u njihovom odjeljenju. Pre selidbe, prođite novim prostorom sa menadžerom zgrade kako biste bili sigurni da je spreman za poslovanje (bez lomljenog sijalica, curenja itd.). Saznajte da li će se uključiti AC ili toplota tokom kretanja, jer neke zgrade isključuju isključivo HVAC tokom vikenda, osim ako im kažete da vam je to potrebno.
11.Većin aselidbenih firmi neće biti odgovorna za pokretanje biljaka, tako da ćete morati dodeliti nekoga ko će biti zaduzenza preseljenjeistih
. 12.Dajtee zaposlenima neko vreme u petak pre nego što počnete da spakujete svoje radne predmete i bilo koji drugi materijal koji nije bio upakovan u to vreme. Neka uzmu sve lične stvari sa njima.
13.Mudro je imati najmanje dva menadžera koji su prisutni tokom čitavog procesa, jedan u lokaciji u kojoj ste i jedan na odredištu. Međutim, samo oni menadžeri trebali bi biti prisutni tokom tog kretanja. Više od toga će se stavarati konfuziju i usporiti citav proces.
14.Uverite se da su svi kablovski podaci instalirani i testirani pre nego što IT tim stigne da postavlja mrežu i drugu opremu. Upitajte se sa kompanijom za selidbe,ako vam je potrebna pomoć pri isključivanju i ponovnom povezivanju usluga.
15.Ako premještate postojeću IT opremu, uverite se da je prvo istovarena, tako da IT tim može odmah da se zaposli za podešavanje mreže, telefona i sl.

Cena selidbe kancelarije ili poslovnog prostora

Svaka selidba kancelarije ili poslovnog prostora je razlicita po mnostvu faktora, pa samim tim i cena svake selidbe istog je različita. Ovo su samo neki od faktora od kojih zavisi cena selidbe:

-količina stvari (nameštaja, kutija itd)
-stanje nameštaja
-spratovi
-prilaz do zgrade
-kilometraža
-vrsta usluge (selidba sa ili bez pakovanja u kutije, demontaže, montaže, zaštite nameštaja itd.)

Procena troskova selidbe kancelarije,firme ili poslovnog prostora

Za Vas ćemo, potpuno besplatno, uraditi procenu selidbe i dati Vam savete kako da sa što manje napora i nepotrebnih troškova preselite Vašu kancelariju ili poslovni prostor.

Pozovite nas i naše ljubazno osoblje ce naći pravo rešenje za svaku Vašu situaciju.Izlazak agenata na teren radi procene troskova je besplatan.  

kontakt telefon za selidbe ats selidbe beograd